نمایندگی پنجره هافمن در بابل

نمایندگی پنجره هافمن در بابل

نمایندگی پنجره هافمن در بابل

نمایندگی پنجره هافمن در بابل | تولید و فروش پنجره های دو جداره وين تك در شمال کشور با قیمتی رقابتی و بدون هیچ واسطه ای در تولید و فروش و نصب استفاده از از گالوانیزه مهار داخل پروفیل اصلی یراق آلات مصرفی با مارک معتبر و قطعات کامل استفاده از پروفیل معتبرمانند وین تک و هافمن و …

نمایندگی پنجره هافمن در بابل

گروه تولیدی صنعتی کاسپین نمایندگی رسمی درب و پنجره دوجداره upvc برندهای معتبر شامل : وین تک ، هافمن ، دیوا ، انزو و وایزر وین می باشد .  یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دوجداره upvc در غرب استان مازندران می باشد.

 چه بخواهید درب و پنجره‌ upvc خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید. ما می توانیم درب و پنجره دوجداره upvc در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

ما کاسپین هستیم، نامی که در زمینه تولید در و پنجره‌های دوجداره، به عنوان نمادی از کیفیت و اعتماد شناخته می‌شویم.  با تمرکز بر طراحی‌های نوآورانه و استفاده از مواد اولیه با استانداردهای بالا، به خلق منظره‌ای زیبا و ایمنی فراوان در خانه‌ها و محیط‌های زندگی کمک می‌کنیم. مشتاقیم با خدماتمان، رضایت شما را به اوج برسانیم.

استفاده از از گالوانیزه مهار داخل پروفیل اصلی یراق آلات مصرفی با مارک معتبر و قطعات کامل استفاده از پروفیل معتبرمانند وین تک و هافمن و … شیشه دوجداره مصرفی استاندارد نصب توسط نصاب با تجربه بالا و متریال با کیفیت خدمات پس از فروش و سابقه بالا

نمایندگی پنجره هافمن در بابل

مزایای پنجره های ما

عایق حرارتی

UPVC متریالی کاملاً عایق می باشد که در پنجره ها میتوان می توان از شیشه های یک ،دو یا سه جداره استفاده نمود این مسئله می تواند به بالا بردن میزان عایق سازی انجامد

عایق نفوذ آب و گرد و غبار​

پنجره ها ، با استفاده از دو یا سه نوار آبندی در قسمت شیشه و بازشو و همچنین طراحی ویژه مقطع پروفیل UPVC از نفوذ باد ، آب و گرد و غبار به داخل پنجره ها جلوگیری می کند​

رنگ ثابت و ماندگار

ما با ارائه محصولات ارجینال و با کیفیت محصولی بدون پوسیدگی و خوردگی و سازگاری با هر نوع شرایط جوی ؛ عدم وجود لرزش و انتقال صدا در شرایط وزش باد را به شما ارئه می دهیم​

عایق الکتریسیته​

خطراتی که در تماس برق یا صاعقه با پنجره فلزی حادث می گردد، در این نوع پنجره هابا توجه به جنسیت پروفیلها بر طرف شده است.

عایق صوتی​

حد 40 دسیبل پنجره های UPVC به دلیل استفاده از PVC و طراحی داخلی (سطح مقطع) عایق صوت بوده و می تواند مشکلات عدیده جوامع صنعتی را به خوبی مهار سازد

هزینه کم در زمان کم​

با پرداخت هزینه پایین تر و با انجام سریع تر در تولید محصول با صرفه اقتصادی بهتر ، اعتماد و رضایت شما را جلب خواهیم کرد تا برای همیشه مشتری وفادار ما باشید

نمایندگی پنجره هافمن در بابل

درب و پنجره دوجداره چیست؟

درب ها و پنجره های دو جداره دارای ساختاری دولایه و عایق هستند که در انواع آلومینیوم و UPVC تولید می شوند. در ساخت این درب و پنجره ها به منظور حفظ انرژی محیط، کاهش هزینه ها و جلوگیری از ورود آلودگی های صوتی و گرد و خاک، از گاز آرگون به عنوان عایق استفاده می شود.

دسته بندی این درب و پنجره ها معمولا با توجه به نوع چارچوب و متریال به کار رفته در آنها انجام می پذیرد.لازم به ذکر است که علاوه بر چارچوب، نوع شیشه استفاده شده برای درب و پنجره های دوجداره نیز در میزان عایق بودن آنها تاثیر بسزایی دارد.

پنجره دوجداره هافمن شهر بابل

پنجره آلومینیومی چیست

پس از جنگ جهانی دوم، پنجره های آلومینیومی جایگزین پنجره های چوبی شدند. قاب پنجره از جنس آلومینیوم ساخته شد که هم وزن سبک‌تر و هم مقاومت بیشتری نسبت به قاب پنجره چوبی از خود نشان می‌داد. طول عمر بالا، عدم نگهداری و تعمیر پنجره آلومینیومی، مقاوم در برابر رطوبت و عناصر خورنده و … از ویژگی های پنجره آلومینیومی می‌باشند.

حالا بریم سراغ شهر زیبای بابل

شهرستان بابل

بابل (تلفظ راهنما·اطلاعات) (به مازندرانی: بابِل) مشهور به شهر بهارنارنج مرکز شهرستان بابل می‌باشد. این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود. بابل در دوران زندیه، مرکز ولایت مازندران بود. این شهر مرکزی مازندران، مرکز منطقه ۱ مخابراتی کشور ایران و مرکز مخابرات استان مازندران می‌باشد. مردم بابل از قومیت طبری هستند که ریشه در قوم تپوری دارند و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند. جمعیت شهر بابل در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است.

بابل یکی از شهرهای مهم شمال کشور از جنبه های تجاری، سیاسی، فرهنگی، درمانی، کشاورزی و دانشگاهی است. بابل دارای پیشینه‌ای قابل توجه می‌باشد، در گذشته به دلیل تجارت و عبور و مرور تاجران و بازرگانان در این شهر، آن را بارفروش می‌خواندند. بابل دارای ۲۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی است که مهم‌ترین دانشگاه این شهر دانشگاه صنعتی نوشیروانی از برترین دانشگاه های ایران در رتبه بندی موسسه بین المللی تایمز می باشد.

همچنین بابل اولین شهر شمال کشور است که دانشگاه علوم پزشکی سراسری در آن تأسیس شد. این شهر در حد فاصل دریای مازندران و رشته کوه البرز و ۲۱۴ کیلومتری شمال شرقی تهران (پایتخت ایران)، واقع شده‌است.

شهر بابل کجاست

شهر بابل در استان مازندران واقع شده و با فاصله ۱۵ کیلومتری از دریای مازندران قرار دارد. رشته کوه البرز نیز در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری جنوب بابل قرار دارد و بابلرود از غرب این شهر عبور می‌کند. واقع شدن دو بزرگراه ۷۷ (هراز) و ۷۹ (فیروزکوه) در فواصل ۳۰ کیلومتری غربی و ۱۵ کیلومتری شرقی از شهر بابل، برای این شهر یک ویژگی خاص به خاطر موقعیت جغرافیایی آن است.

واقع شدن این شهر در مرکز استان مازندران باعث افزایش اهمیت موقعیت جغرافیایی آن شده است. شهر توریستی بابلسر و دریای مازندران نیز در شمال این شهر واقع شده و این نیز یکی از دلایل اصلی اهمیت موقعیت جغرافیایی این شهر است.

گردشگری در شهرستان بابل

اماکن گردشگری دریاچه‌ها در استان مازندران

دریاچه‌ها

دریای مازندران (دریای کاسپین): سواحل ماسه‌ای دریای مازندران در ۱۵ کیلومتری شمال این شهر قرار دارند. دریاچه سد البرز: این سد در جنوب شرقی بابل و در منطقه لفور واقع است و یکی از زیباترین سدهای خاورمیانه و بزرگ‌ترین سد خاکی کشور به‌شمار می‌آید. “معرفی بیشتر” دریاچه سد شیاده: این سد در جنوب غربی بابل و در بخش بندپی غربی و روستای شیاده واقع است. “معرفی بیشتر بایگانی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۴ توسط Wayback Machine” دریاچه سد سنبل رود: این سد در جنوب شرقی شهرستان، در اطراف بخش بابلکنار قرار دارد.

“معرفی بیشتر” دریاچه کامی کلا: این دریاچه در بخش بندپی غربی شهرستان بابل و در اطراف کوه‌های البرز قرار دارد. دریاچه کامیکلا دارای چشم‌انداز کوه و جنگل می‌باشد. تالاب رمنت: این تالاب در روستای رمنت از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل قرار دارد که با مرکز شهر ۵ کیلومتر فاصله دارد. “معرفی بیشتر”

جنگل‌ها

پارک جنگلی بابلکنار شامل چندین جنگل حفاظت شده در شهرستان بابل است که در مناطق مختلف واقع شده‌اند. این جنگل‌ها شامل جنگل بابلکنار، جنگل شیاده، جنگل نارنجلو، جنگل ویوج و جنگل لفور می‌باشند. هر یک از این جنگل‌ها دارای زیبایی‌ها و ویژگی‌های خاصی هستند که باعث جذابیت بیشتر این مناطق می‌شوند.

آبشارها

آبشار حاجی شیخ موسی یکی از آبشارهای زیبای شهرستان بابل است که در روستای شیخ موسی و بخش بندپی شرقی واقع شده است. این آبشار زیبا جاذبه‌ای برای گردشگران و طبیعت‌گردان است. همچنین آبشار تیرکن (هفت آبشار)، آبشار کیمون، آبشار شی الیم، آبشار کلیره، آبشار درازکش و آبشار گزو نیز از دیگر جاذبه‌های طبیعی این منطقه هستند که باعث جذب گردشگران و علاقمندان به طبیعت می‌شوند.

نمایندگی پنجره هافمن در بابل

اگر شماهم میخواهید در شهر بابل پنجره بخرید و اطلاعات کافی در مورد پنجره ها ندارید تبریک میگم این مقاله مخصوص شماست پنجره کاسپین بهترین کارخانه ساخت پنجره است و از مواد با کیفیت بالا استفاده میکند.برا مطمئن تر شدن فقط کافیه ادامه مقاله را بخوانید

نمایندگی پنجره هافمن در بابل

گروه تولیدی صنعتی کاسپین شمال

گروه تولیدی صنعتی کاسپین نمایندگی رسمی درب و پنجره دوجداره upvc برندهای معتبر شامل : وین تک ، هافمن ، دیوا ، انزو و وایزر وین می باشد.  یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دوجداره upvc در غرب استان مازندران می باشد. 

چه بخواهید درب و پنجره‌ upvc خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم درب و پنجره دوجداره upvc در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

ما کاسپین هستیم، نامی که در زمینه تولید در و پنجره‌های دوجداره، به عنوان نمادی از کیفیت و اعتماد شناخته می‌شویم. با تمرکز بر طراحی‌های نوآورانه و استفاده از مواد اولیه با استانداردهای بالا، به خلق منظره‌ای زیبا و ایمنی فراوان در خانه‌ها و محیط‌های زندگی کمک می‌کنیم. مشتاقیم با خدماتمان، رضایت شما را به اوج برسانیم.

نمایندگی پنجره هافمن در بابل

تماس با ما :

آمل – نبش اندیشه 51 مجموعه بزرگ تولیدی و دفتر فروش پنجره کاسپین
مدیریت : 09111271297
واحد فروش : 09112270855

واحد فروش 2

Call Now Button